Skarga obywatela do Najwyższej Izby Kontroli

22 lutego 2014 roku, 11:50 22 lutego 2014 roku, 12:01

autor: Tomasz Sadlik

Tomasz Sadlik, któremu w 2007 roku bank Raiffeisen udzielił kredytu 600 tysięcy złotych polskich, zapewniając, że nie ma ryzyka kursowego, nie przedstawiając symulacji, oszukując ustami pracownika banku, że w razie problemów ze spłatą straci jedynie to, co wpłacił plus nieruchomość, na którą brał kredyt.

Blog Pro Futuris

Stowarzyszenie wspierające poszkodowanych przez Banki

8 osób wzięło udział w dyskusji

Panie Tomaszu! Wielkie dzięki za inicjatywę. Wyobrażam sobie, jak wiele czasu i energii Pan potrzebuje, aby to wszystko ogarnąć. A nie wyobraża Pan sobie, jak wiele ludzi żyje teraz nadzieją na rozwiązanie tego problemu. Wielkie dzieki

Panie Tomaszu. Dziękuję za Pańską pracę dla innych, w tym także dla mnie. Musi nas być więcej, musimy zmienić system wyborczy , wymieść pseudo-polityków, pseudo-fachowców od wszystkiego. To ogrom pracy, część wstępną już Pan wykonuje mam nadzieję, że obudzi się nas więcej i zdążymy za naszego życia zmienić Polskę na lepsze miejsce do życia. Dziękuję.

Panie Tomaszu....musimy zwyciężyć............nie ma innej opcji, zjednoczeni możemy więcej Pana poczynania sa wielkie..........napawaja wielką nadzieja na przyszłość

Zgadzam sie z Panem Tomaszem!!! Pozdrawiam!

Dziękuję w imieniu własnym i syna. Dał nam Pan nadzieję na pozytywne rozwiązanie tak ważnej dla wielu Polaków sprawy.Życzę siły i wytrwałości w dążeniu do celu Panie Tomaszu. Jesteśmy z Panem .

Pięknie dziękuję, za tak wielkie przedsięwzięcie w imieniu poszkodowanych kredytobiorców we frankach. We wszystkich inicjatywach Pana wspieramy z nadzieją na wygraną.

Panie Tomaszu , jest Pan wielki!

Panie Tomaszu Wielkie podziękowania za tę inicjatywę skierowania skargi - zawiadomienia do NIK, bo KNF z premedytacją nie realizowała swoich ustawowych funkcji. Dziękuję również za wszystko, co w tej naszej wspólnej sprawie Pan dotychczas zrobił. Ja ze swej strony Getin Noble Bankowi SA wyznaczyłam ostateczny termin na załatwienie sprawy do dnia 28.02.2014 r., bo nie udzielają merytorycznej odpowiedzi na moje pisma, skierowane do Banku już od dnia 18.09.2013 r. Natomiast pozew przeciwko Santander Consumer Bankowi (kredyt mieszkaniowy został przeze mnie całkowicie spłacony już w październiku 2012 roku), skieruję do sądu już w przyszłym tygodniu - po uzyskaniu ostatnio od tego Banku kolejnej bezczelnej odpowiedzi na wysłane do niego przedsądowe wezwanie do zapłaty. Serdecznie pozdrawiam - Henryka Matysiak

Polecane